Kor og koncerter

Billeder

Korene i Pedersborg kirke

Koncerter i Bromme og Pedersborg Kirker ledes og arrangeres af musikudvalgene sammen med organist Solveig Bjergkvist. Adgang er gratis og for alle.

Kirkens Kor som tæller ca. 60 sangglade børn og unge er fordelt på 3 hold og afholder jule- og forårskoncert i kirken under ledelse af Solveig Bjergkvist.

Sæsonen for Pedersborg kirkes kor starter efter skoleferien og varer indtil slutningen af maj. Der er mulighed for at være med i et sjovt og spændende liv med musikken, både for de, der har prøvet det før, og de, der har lyst til at prøve noget nyt. Kirkekoret optager sangglade børn og unge fra 8 år og opefter og det ledes af organist Solveig Bjergkvist. Kormedlemmerne inddeles efter alder og erfaring, så der er god mulighed for at finde et niveau, som passer til børn og unge i alderen fra 8 til 20 år.

Pedersborg Kirkes Kor samarbejder med ungdomskoret ved Sorø Klosterkirke. Interesserede børn og forældre er velkomne til at kontakte korleder Solveig Bjergkvist tlf. 30229453