Kirkehuset

Haderup Kirkehus er et fællesrum som kan bruges til kirkelige møder og forsamlinger, samt lejes af enkeltpersoner til mindesammenkomster, familiefester og lignende f.eks. foredragsaftner, dagskurser, personaletemadage, hvor naturomgivelserne er fantastiske til formålet.

Haderup Kirkehus må ikke bruges til vilde ungdomsfester og lign.

Haderup Kirkehus ligger i et naturskønt område midt i Jens Jensens Anlæg ved siden af Haderup Museum og Haderup Campingplads, hvor der er fri benyttelse af legepladsen.

Der er en gåtur på ca. 200 meter fra Haderup kirke og til byen generelt.

Kirkehuset ligger ugeneret og tæt på natursti til bl.a. Haderup FDF hus eller Feldborg skov.

Haderup Kirkehus er indrettet med 2 lokaler (lille lokale max. 20 pers. og stort max. 50 pers. dog plads til 80 når de er slået sammen) med udsigt over Jens Jensens Anlæg, 2 toiletter (handicapvenlige), køkken, sydvestvendt terrasse med borde og bænke. Og med rigtig gode parkeringsmuligheder.

Haderup Kirkehus har installeret teleslynge for hørehæmmede, der er adgang til trådløst internet, fast monteret projektor og lærred.

Der er Højskolesangbøger, Hjemlandstoner og klaveret står permanent i det store lokale.

Haderup Kirkehus har skiftende kunstudstillinger, og der er altid mulighed for at komme med forslag til kunstnere.

KIRKEHUSFORVALTER

Haderup Menighedsråd har en aftale med Karin Lauritsen som kirkehusforvalter.

Karin Lauritsen står for rengøringen og har ansvaret for køkkenet, hun vil derfor være til stede ved ethvert arrangement.

Er du interesseret i at leje kirkehuset kan du kontakte:

Anne-Mette Bloch Jensen på tlf.: 6177 7562 eller e-mail: ambj@jensen.mail.dk

Kaffebrød / mad aftales direkte med kirkehusforvalter Karin Lauritsen, tlf.: 2941 7287 eller e-mail: v.b.l@mail.tele.dk

Hvad koster det at leje Kirkehuset

Prisen for at leje Kirkehuset til andet end mindesammenkomster:

Hele huset 1.815 kr. + rengøring på 410 kr.

Kun den store sal 1.265 kr. + rengøring på 330 kr.

Kun den lille sal 715 kr. + rengøring på 220 kr.

Prisen for at leje Kirkehuset til mindesammenkomster:

Hele huset 990 kr. + rengøring på 410 kr.

Kun den store sal 715 kr. + rengøring på 330 kr.

Kun den lille sal 440 kr. + rengøring på 220 kr.

Alle priser er med forbehold for fejl.

Se Kirkehuset