Information om menighedsrådsvalget 2016

Orienterings- og opstillingsmøde i Slemminge præstegård, konfirmandstuen tirsdag den 13. september 2016, kl. 19.00. Der er fællesmøde for Slemminge og Fjelde sogne.

Vi regner med at der bliver fredsvalg, så det er denne dag du skal komme og pege på, hvem du vil have til at sidde i menighedsrådet de næste 4 år.

Har du ikke mulighed for at komme den 13. september, men ønsker at stille op, så kontakt formanden inden mødet.

Det er også muligt, at stille op på egen liste efterfølgende. Listen kan afleveres i perioden 20. - 27. september 2016 til Helle Petersen, Hejredevej 7, Slemminge, 4990 Sakskøbing eller Kenneth Jakobsen, Engestoftevej 47, Slemminge, 4990 Sakskøbing.

Sidste frist for aflevering af lister er 27. september kl. 19.00 til en af de to ovennævnte.

venlig hilsen

Anette Watz