Menighedsråd

• Aktiviteter
  • Kirkegårdsdrift
  • Administration mv.

Skal rettes til menighedsrådet.

Troldhede Sogns Menighedsråd:
Officiel E-mail: 9124@SOGN.DK

Medlemmer af menighedsrådet

Formand, Kontaktperson, Formand for valgbestyrelsen
Rønnealle 2
Tlf: 20662902
ØVRIGE OPLYSNINGER: Valgt som menighedsrådets formand og formand i valgbestyrelsen. Kontaktperson. Medlem af gudstjeneste og aktivitetsudvalg.
Næstformand, Kasserer
Bjørslevvej 6
Tlf: 29117823
ØVRIGE OPLYSNINGER: Valgt som menighedsrådets kasserer, medlem af aktivitets- og gudstjenesteudvalget
Sekretær
Grønningen 31
Tlf: 22914219
ØVRIGE OPLYSNINGER: Valgt som menighedsrådets sekretær. Medlem af kirkebladsudvalget og diakoniudvalget
Medlem af valgbestyrelsen
Vejelsigvej 8
6933 Kibæk
Tlf: 40584564
ØVRIGE OPLYSNINGER: Formand for præstegårdsudvalget. Valgt som menighedsrådets medlem af valgbestyrelsen, PR udvalg og aktivitets- og gudstjenesteudvalg
Kirkeværge, Medlem af valgbestyrelsen
Assingvej 3
Tlf: 97194435
ØVRIGE OPLYSNINGER: Valgt som menighedsrådets kirkeværge og medlem af valgbestyrelsen. Medlem af præstegårdsudvalget.
Sognepræst
Ganeråparken 32
6900 Skjern
Tlf: 20897334
Sognepræst (kirkebogsfører)
Sønderupvej 8
Sønderup
Tlf: 20233730
Træffes døgnet rundt - med undtagelse af mandag! Træffes på telefon 20 23 37 30 ØVRIGE OPLYSNINGER: Valgt ind i følgende udvalg i menighedsrådet: PR-og kirkebladsudvalget, aktivitets- og gudstjenesteudvalg.

Forklaring til listen over menighedsrådets medlemmer

Et menighedsråd skal bestå af mindst 5 og højst 15 valgte medlemmer samt stedets præster. De er anført i ovenstående liste sammen med oplysning om særlige poster i menighedsrådet, som de er valgt til, da menighedsrådet konstituerede sig, til særlige poster som bl.a. kirkeværge og regnskabsfører.
Disse personer er i så fald nævnt efter de valgte medlemmer sammen med en oplysning om, at de ikke er medlemmer af menighedsrådet.
Ud over de valgte medlemmer består menighedsrådet af tjenestemandsansatte sognepræster samt overenskomstansatte præster, der er ansat i pastoratet for mindst et år, som fødte medlemmer.
Oplysninger om præsterne fås ved at vælge linket 'Præster & medarb.' i menuen.