Valgforsamling

Valgforsamling.
Tirsdag den 17. september kl. 19.00 holder menighedsrådet valgforsamling og på dette møde kan du være med til at sætte retningen for arbejdet i Stormarks Sogn enten ved at stille op som kandidat til menighedsrådet eller ved at være med til at vælge, hvem der skal sidde i menighedsrådet de næste fire år.
Vi gør opmærksom på, at det kun er medlemmer af folkekirken med valgret i Stormarks Sogn, der har tale- og stemmeret på valgforsamlingen. Valgforsamlingen bliver afholdt i Stormarkskirkens Menighedssal, Ringvejen 64.

Information om afstemningsvalg.
Der kan udløses et afstemningsvalg ved at indgive en kandidatliste senest 15. oktober 2024.
Et eventuelt afstemningsvalg afholdes i givet fald tirsdag den 19. november.
Kandidatlisten kan afleveres til menighedsrådsformand Søren Beinthin, Friheds Allé 19 mandag til fredag mellem 16-20
Der skal vælges 8 medlemmer.
8 stillere skal underskrive kandidatlisten.
Kandidatlisten skal udfyldes på den officielle blanket fra Kirkeministeriet.