Menighedsrådsvalg

Nyt fælles menighedsråd for Ljørslev og Ørding

På valgforsamlingen d. 17. september 2024 valgtes et nyt fælles menighedsråd for Ljørslev og Ørding fra 1. søndag i advent at regne:

For Ljørslev:

Johannes Jørgensen og Peter Gravers Wiese Pedersen. Lone Østergaard Nielsen som stedfortræder.

For Ørding:

Dorthe Bjerregaard, Henning Bjerregaard, Jette Haaning Andersen, John Josefsen, Margit Møller Poulsen. Niels Martin Mikkelsen og Marianna Haaning Bjerregaard, som stedfortrædere.

Afstemningsvalg

Ved indgivelse af kandidatliste fra Ministeriets hjemmeside til Valgbestyrelsens formand, Johannes Jørgensen, Skræppedalsvej 61, senest midnat tirsdag d. 15. oktober 2024 kan et afstemningsvalg udløses. På kandidatlisten skal være 2 kandidater og 2 stillere fra Ljørslev sogn og fra Ørding sogn 5 kandidater og 5 stillere. Hertil kommer stedfortrædere.