Formål

Folkekirkens sogne og provstier offentliggør i et samarbejde med Kirkeministeriet og Folkekirkens It en række faktuelle oplysninger om folkekirkens sogne og provstier på sogneportalen. Formålet med portalen er dels at skabe åbenhed om faktuelle forhold vedrørende de enkelte sogne, dels at gøre oplysninger om aktiviteter m.v. i de enkelte sogne tilgængelige på en velstruktureret og ensartet måde.

Oplysninger fra sogneportalen til medierne
Sogneportalens oplysninger om kommende gudstjenester, møder og arrangementer kan videregives som nyhedsoplysninger til medierne (ved medierne forstås de af medieansvarsloven omfattede medier). Medierne kan tilmelde sig disse services på www.sogn.dk/presse.

Navigation på www.sogn.dk
Fra sogneportalen er det muligt at søge direkte på sognenavn.

Kontakt webmaster
webmaster.sogn@km.dk modtager henvendelser, som angår sidernes indhold og tekniske funktionalitet. Hvis et spørgsmål drejer sig om sidernes indhold, videresendes det til det enkelte provsti eller sogn.