Menighedsrådsvalg

Information om menighedsrådsvalget 2016

Bindslev Sogn afholder orienterings- og opstillingsmøde tirsdag d. 13. september kl 19.30 i Sognehuset på Vesterbro 3 i Bindslev.

Formand Per Harfeld orienterer om menighedsrådets opgaver generelt og om de gennemførte projekter de sidste 4 år.

Kritik, kommentarer og gode idéer er velkomne i den efterfølgende debat af, hvilken vej kirkelivet skal gå de næste 4 år.

Efter orienteringsmødet er der kaffe inden det efterfølgende opstillingsmøde, hvor vi vil opstille én eller flere lister med kandidater til det kommende menighedsråd.

Kandidatlister kan indleveres hos Per Harfeld, Sønderbro 5 eller hos Mona Jensen, Mosbjergvej 45 i perioden fra tirsdag d. 20. september kl 19 til tirsdag d. 27. september kl 19. Medbring en kopi af kandidatlisten og få den påtegnet som kvittering for indleveringen.

Kandidatlister er kun gyldige i den autoriserede skabelon, som ligger ved opstillingsmødet eller kan afhentes hos valgformand Mona Jensen.

Orienterings- og opstillingsmøde