Hyggeeftermiddage

Program for Hyggeeftermiddage i Rårup-Skjold-Klejs

Nærmere oplysninger:

Sognepræst Michael Hessellund, tlf. 75685005

Eftermiddagsmøderne afholdes i Graverhuset i Skjold, Skjold Kirkevej 3, eller i Kirkecenter Rårup-Skjold-Klejs, Sindballevej 1A.

Alle er velkomne til hyggeligt, uforpligtende samvær.

Efterår 2023

• Tirsdag den 12. september kl. 14.00 Lindegaarden: Vi besøger Jan Nielsen på slægtsgården Lindegaarden, Lindegårdsvej 7, i Bisholt. Vi mødes ved Lindegaarden.
  • Tirsdag den 10. oktober kl. 14.00 i Kirkecenteret: / fortællinger fra besættelsen ved. Martin Holm som er museumsleder på Hjortsvang Museum
  • Tirsdag den 14. november kl. 14.00 i kirkecenteret: Møller i området ved museumsleder og historiker Jacob Hanquist Petersen fra Uldum Mølle Museum.

Vinter 2023

• Søndag den 3. december, efter gudstjenesten kl. 19.00 i Skjold kirke, er der adventsmøde i Graverhuset.
  • Tirsdag den 12. december kl. 14.00 i Graverhuset: Pakkeleg, julehygge og en lille quiz: Medbring en lille pakke.