DET SKER I KIRKEN

PÅSKEN 2020 I HAGESTED OG PÅ TUSE NÆS

PALMESØNDAG DEN 5. APRIL 10.00: Højmesse med efterfølgende brunch i Udby Kirke.

ONSDAG DEN 8. APRIL KL. 13.00: Påskeandagt, musik og cafehygge på Mårsø Ældrecenter.

SKÆRTORSDAG DEN 9. APRIL KL. 17.00: Aftengudstjeneste i Hagested Kirke. Efterfølgende påskemåltid, fællesskab, sang og konkurrence. Maden er gratis, men tilmelding nødvendig på 30 51 99 43 eller miva@km.dk senest tirsdag den 16. april.

PÅSKELØRDAG DEN 10. APRIL KL. 21.00: Påskenatsgudtjeneste i Hagested Kirke. Efter oldkirkeligt forbillede begynder vi påskefesten ved solens nedgang påskelørdag. Udover jublende musik med Hagestedensemblet og stærke fællessalmer vil der være båltænding på kirkegården samt påskeæg og bobler.

PÅSKEMORGEN DEN 11. APRIL KL. 10.00: Højmesse i Udby Kirke. Efter gudstjenesten fejrer vi opstandelsen med påskeæg og kaffe.

ANDEN PÅSKEDAG DEN 12. APRIL KL. 10.00: Højmesse i Hørby Kirke. Eftertanke: ’Hvad er det at møde den opstandne Jesus i live igen?’ Om de første disciples oplevelser og tro, og om hvordan vi som moderne mennesker kan tage påskens budskab til os.

------------------------------------------------------------------------------