Menighedsrådsvalg

Information om menighedsrådsvalget 2020

RESULTAT AF GRØNDALSLUND SOGNS VALGFORSAMLING D. 15.09.2020

Valgt som medlemmer af Menighedsrådet:

Bente Jensen, Karsten Køllund, Jann Larsen, Gert Sager, Janne Christiansen, Caroline Mortensen, Peter Mortensen, Johnnie Gregersen, Kirsten Torp, Kathe Christiansen.

Valgt som stedfortrædere:

Henriette Arzrouni, Ane Kilde Bjørnsson.

ORIENTERING OM MULIGHED FOR AFSTEMNINGSVALG OG FRISTEN FOR AT

INDLEVERE EN KANDIDATLISTE:

Det er muligt at udløse afstemningsvalg, hvis der indleveres en kandidatliste.

Kandidatlisten kan indleveres fra d. 16.09.2020 og 4 uger frem til 13.10.2020.

Kandidatlisten kan afleveres hos Janne Christiansen, Rødovrevej 333C st. tv, 2610 Rødovre I tidsrummet man, ons, tor kl. 15-17 eller på Grøndalslund kirkes kirkekontor, Tårnvej 350, 2610 Rødovre man–ons kl. 10-14, tor-fre kl. 10-13 og tor kl. 16-18.

Der skal vælges 10 medlemmer til menighedsrådet til en periode på 4 år.

Kandidatlisten skal udarbejdes på en godkendt formular. Formularen findes på Kirkeministeriets hjemmeside: www.km.dk og på www.menighedsrådsvalg.dk

Kandidatlisten skal underskrives af 10 stillere.

Et eventuelt afstemningsvalg afholdes den 17. november

Kandidaterne, der er blevet valgt på valgforsamlingen, bliver automatisk kandidater på samme liste, medmindre de ønsker at opstille på en anden liste. Dette skal meddeles til Valgbestyrelsen senest den 20. oktober.