Konfirmation 2024!

Konfirmation i Grimstrup Kirke er søndag 12. maj 2024!

Konfirmandforberedelse:

For konfirmander, der går på Nordre Skole og skal konfirmeres i Grimstrup Kirke foregår konfirmandundervisningen i Grimstrup Konfirmandstue på blokdage og eftermiddagstimer. Alle tilmeldte konfirmander modtager en oversigt over blokdage ved tilmelding

For konfirmander, der går på Næsbjerg skole og skal konfirmeres i Rousthøje eller Grimstrup Kirke foregår konfirmandundervisningen torsdag morgen i Rousthøje Graverhus.

Konfirmander, der går på andre skoler og bor i Grimstrup Pastorat, (eksempelvis Agerbæk, Varde, Esbjerg skoler) er yderst velkomne til at gå til konfirmandundervisning hos Charlotte. De skal blot kontakte Charlotte Locht og så finder vi i fællesskab en løsning.

Konfirmand 2024:

Konfirmandindskrivningsgudstjeneste 3. september 2023 i Grimstrup Kirke:

Gudstjenesten holdes i Grimstrup kl. 14.00.

Efter gudstjenesten fortæller Charlotte om årets konfirmandundervisning.

Er man i tvivl om konfirmandindskrivning og eksempelvis konfirmationskirke og hold, kan man kontakte Charlotte for nærmere oplysninger.

Kommende konfirmationsdatoer

Datoer for konfirmation i Grimstrup Kirke

Traditionen er, at konfirmation i Grimstrup finder sted 2. søndag i maj.

Søndag 14. maj 2023 kl. 10.30

Søndag 12. maj 2024 kl. 10.30

Søndag 11. maj 2025 kl. 10.30

Søndag 10. maj 2026 kl. 10.30

Menighedsrådet forbeholder sig ret til at ændre dato og tidspunkt. Dette vil altid blive forsøgt meddelt i god tid af hensyn til konfirmandfamilierne.