Konfirmation 2024

Tilmeldingsseddel til konfirmation 2024

Konfirmandindskrivning til konfirmation 2024

Ketting d. 5. maj og Asserballe d. 12. maj(Augustenborg skole)

Asserballe d. 26. april eller 9. maj(Specialklasse fra Hørup skole)

Konfirmandens fulde navn:­­­­­­­­­­_____________________________________________________

Personnummer:________________________________________________________________

Dåbsdato og dåbssted(kirke og kommune):______________________________________

Din adresse:____________________________________________________________________

Dit telefonnummer:_____________________________________________________________

Hvornår og hvor skal du konfirmeres: __________________________________________

Hvor går du i skole:_____________________________________________________________

Forældres telefonnummer:______________________________________________________

Forældres e-mail, som vi må kontakte jer på:

____________________________________________________________________________

Evt. særlige forhold, vi skal være opmærksomme på:

Ifølge persondatalovens § 6, stk. 1 nr. 1, skal der søges om tilladelse til offentliggørelse af navne.

Må vi offentliggøre konfirmandens navn i lokale medier?  Ja___Nej___

Må vi sætte billeder af konfirmanden i kirkeblad og på kirkens hjemmeside? Ja___ Nej___

Må det på forespørgsel oplyses, hvornår konfirmanden skal konfirmeres?

Ja___Nej___

Dato og begge forældremyndighedsindehaveres underskrifter:

Hørupkonfirmander og Store Bededag i Asserballe

Info angående konfirmation af Hørup konfirmander i Asserballe Kirke

Næste år har vi ikke længere noget, der hedder Store Bededag. Det har hidtil været den dag, konfirmander fra specialklassen på Hørup skole er blevet konfirmeret i Asserballe kirke.

Hvad gør vi så? Jo, menighedsrådet i Asserballe har behandlet emnet på sit seneste møde og besluttet følgende:

For at imødekomme dem, der måske allerede har bestilt lokaler, m.m. er der fortsat mulighed for konfirmation på ”Bededagsdatoen” i 2024 og 2025, hvis man ønsker det. Det er altså henholdsvis d. 26. april 2024 og d. 16.  maj 2025. Skulle det ikke være muligt for de berørte familier, fordi gæster osv. nu skal arrangere en fridag, så er den alternative mulighed Kristi Himmelfartsdag, som i 2024 er d. 9. maj og i 2025 d. 29. maj.

Forældrene angiver blot ved tilmelding til konfirmation, hvad de ønsker.

Fra 2026 flyttes Bededags konfirmationer i Asserballe kirke permanent til Kristi Himmelfartsdag.

Det vil sige at følgende datoer bliver gældende for Hørup konfirmander i Asserballe:

2026: 14. maj

2027: 6. maj