Konfirmander

VIGTIG INFORMATION OM DATOER

Øster Brønderslev og Hallund Menighedsråd har på et fællesmøde den 9. august 2018 besluttet at:

Fra og med år 2022 afholdes konfirmationer i Øster Brønderslev og Hallund kirker samlet i én weekend. Den sidste weekend i april.

Den sidste weekend i april betyder den sidste HELE weekend i april. Dvs. den sidste weekend hvor både lørdag og søndag falder i april (eks: i 2022 er der konfirmation lørdag den 23. april og søndag den 24. april og IKKE lørdag den 30. april og søndag den 1. maj)

Der vil således blive afholdt konfirmation den sidste lørdag og den sidste søndag i april fra og med år 2022.

I år 2022 vil der være konfirmation i Hallund kirke om lørdagen og i Øster Brønderslev kirke om søndagen.

Derefter vil der i ulige år være konfirmation i Øster Brønderslev kirke om lørdagen og i Hallund kirke om søndagen.

I lige år vil der omvendt være konfirmation i Hallund kirke om lørdagen og i Øster Brønderslev kirke om søndagen.

Beslutningen er taget af menighedsrådene for at imødekomme et ønske fra Søndergade skole om, at konfirmanderne fra Brønderslev, Øster Brønderslev og Hallund kan holde “blå mandag” den samme mandag.

Konfirmationsdatoer

Konfirmationerne i Øster Brønderslev og Hallund ligger de kommende år på følgende datoer:

2022: 23. april i Hallund og 24. april i Øster Brønderslev

2023: 29. april i Øster Brønderslev og 30. april i Hallund