Aktiviteter for børn

Musikalske legestuer forår 2024

MUSIKALSK LEGESTUE 1 (1-2 årige)

Mandage med opstart mandag den 29. januar kl. 16.15 – 17.00 i Grejs Kirke

Sammen med en voksen – det kan være far, mor eller en bedsteforældre - kan du komme og synge og lege med hele kroppen! Vi danser, åbner sangkuffert, siger goddag til ”Andrea”, puster sæbebobler, bruger den store faldskærm og meget mere…..

MUSIKALSK LEGESTUE 2 (3- 5 årige)

Mandage med opstart mandag den 29. januar kl. 17.15 – 18.15 i Grejs Kirke

Sammen med en voksen – det kan være far, mor eller en bedsteforældre - kan du komme og synge og lege med hele kroppen! Vi danser, spiller på instrumenter, åbner sangkuffert, puster sæbebobler, bruger den store faldskærm, hører kreativ bibelfortælling og meget mere…..Vi ønsker at stimulere dit barns musikalitet, sprog og sanser i et trygt fællesskab, hvor nærhed og glæde er i centrum!

Begge legestuer løber over 12 gange.

Pris: 150 kr

Forudsætninger: Ingen – bare godt humør!

Tilmelding: Grejs Kirkes hjemmeside: www.grejskirke.dk

Spørgsmål: Inga Steinecke på 21962917

Vi glæder os til at se jer!

Kærlig hilsen Kirke- og kulturmedarbejder Inga Steinecke

Gud og Pizza forår 2024

GUD OG PIZZA forår 2024

Familie-gudstjeneste om fredagen i Grejs kirke for hele familien. Start weekenden med en anderledes gudstjeneste, hvor der er kreative bibelfortællinger i børnehøjde, fællesskab og sang.

Efterfølgende spiser vi sammen i Grejs kulturcenter.

Gudstjenesten begynder kl. 17.00 og slutter kl. 19.00 efter aftensmaden

Ingen tilmelding.