Konfirmander

Konfirmationsforberedelse 2022/23

Skal du gå til præst eller konfirmeres i Grejs eller Hornstrup Kirker til næste forår 2023? Så er dette relevant for dig.

Vi mødes første gang til indskrivningsgudstjenesten for dig og din familie og alle de andre, der skal til at gå til præst. Det er søndag d. 28. august kl. 10.30 i Hornstrup Kirke og kl. 19.00 i Grejs Kirke. Efter gudstjenesten vil der være en kort information om konfirmationsforberedelsen, og om hvad vi skal lave i løbet af året. Der er også rig mulighed for at stille spørgsmål.

VIGTIGT! I skal inden indskrivningsgudstjenesten tilmelde jer til konfirmandforberedelsen, som I kan finde på Konfirmandtilmelding | Folkekirken.dk

Denne tilmelding er også en tilmelding til konfirmationen.

Hvis I har spørgsmål til dette, er I velkomne til at kontakte kordegn Henriette, som sidder på Nørremarkskirkens Kirkekontor på tlf. 75828771.

Konfirmationsforberedelsen for konfirmander i Grejs er tirsdag eftermiddag fra kl. 13.45-15.15. Vi begynder d. 30. august i Grejs Kulturcenter lokale nord. Forberedelsen for konfirmander i Hornstrup aftaler vi på indskrivning dagen.

De fleste af jer kender sikkert allerede jeres konfirmationsdag – men her er den igen:

I Hornstrup Kirke St. Bededag fredag d. 5. maj 2023 og i Grejs Kirke søndag d. 7. maj 2023 kl. 10.30.

Kontakt mig gerne, hvis I har spørgsmål mm.

Mange venlige hilsener

Sognepræst i Grejs-Hornstrup Pastorat

Anne Mette Ramsgaard Johansen - (tlf. 20824832 – anmj@km.dk)