Menighedsrådsvalg

Højmesse, orienteringsmøde og menighedsmøde

​​​​​​​Søndag den 12. maj 2024 kl. 11.00 i Åsum kirke

Billedresultat for åsum kirke

Ca. 10 minutter efter gudstjenesten afholder vi i kirken, orienteringsmøde til det kommende menighedsrådsvalg, der samtidig dækker årets menighedsmøde.

• Velkomst ved formand Inge Burmølle
  • Valg af dirigent
  • Orientering om arbejdet i den forløbne funktionsperiode og orientering om det kommende menighedsråds opgaver.
  • Redegørelse for det seneste års regnskab samt det kommende årsbudget.
  • Orientering om datoer og regler for opstilling og valgforsamling, og orientering om muligheden for at udløse afstemningsvalg.
  • Foreløbigt overblik over, hvem der eventuelt er interesserede i at opstille som kandidater og stedfortrædere på valgforsamlingen i september 2024.

Efter orienteringsmøde i kirken, går vi i Rytterskolen, hvor menighedsrådet er vært ved en let frokost.
Vi ser gerne, alle bliver til hyggeligt samvær. Af hensyn til planlægning af det hyggelige samvær beder vi om tilmelding senest onsdag den 8. maj 2024 til
Inge Burmølle tlf. 30660651 eller mail: burmoellem@gmail.com.
Orienteringsmødet og menighedsmødet er for alle sognets medlemmer af folkekirken, og det vil glæde os at se en stor deltagelse

Åsum menighedsråd