Aftalevalg

Ved fristens udløb 27. september var der indkommet en fælles kandidatliste bestående af listerne for Indre Mission, Alle Hjem, Den Folkekirkelige og socialdemokratiske. Dermed bortfalder selve valghandlingen 8. november, og de opstillede kandidater er hermed valgt til menighedsrådet, som tiltræder 1. søndag i Advent den 27. november.

Medlemmer af Menighedsrådet i Aars sogn for de næste fire år er: Lars Viborg, Kirsten Boel, Erik Madsen, Anne Marie Skovbøll, Anders Didriksen, Knud Erik Christensen, Hans Midtgaard, Mogens Andreasen, Anders Jørgen Jensen, Marna Kristensen, Ingrid Danielsen og Jacob Larsen.

Information om menighedsrådsvalget 2016

Orienterings- og opstillingsmøde

Der afholdes orienterings- og opstillingsmøde i Aars Kirkecenter

TIRSDAG den 13. september 2016 kl. 19.00